کد خبر: ۲۳۷۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۴۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه با اشاره به اینکه عملیات اخیر حمله به دشمن گرانی ایجاد نکرد بلکه تثبیت کرد، تأکید کرد: دولت و مجموعه وزارتخانه‌های اقتصادی برای معیشت مردم برنامه‌ریزی داشته باشند که مردم آن را در سفره لمس کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت زکات را از مصادیق تقوا برشمرد و گفت: از آثار زکات درمان بخل است پرداخت زکات انسان را از بخیل بودن خارج می‌کند انسانی که اهل زکات نیست گاوصندوقی است برای وارث.

امام جمعه کهگیلوبه تنگ نظری نسبت به خود و بستگان و بی‌اعتمادی به خدا از دیگر ویژگی انسان‌هایی خواند که زکات نمی‌دهند و افزود: زکات 27 بار در قرآن کنار نماز بکار رفته است.

خطیب نماز جمعه دهدشت دیدار رهبر انقلاب با جامعه فرهنگی و معلمان را یادآور شد و گفت: توصیه به حفظ حرمت و جایگاه معلم توسط مردم و مسئولین و عتاب نسبت به مسئولین برای عدم اجرای سند تحول بنبادین و اجرای سند2030 از محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار بود.

وی ضمن بزرگداشت مقام معلم و تبریک به همه فرهنگیان از زحمات مدیر آموزش و پرورش منطقه دهدشت قدردانی کرد و افزود: علیرغم سنگ‌اندازی‌ها آقای فاطمی‌زاده خوب عمل کردند.

امام جمعه کهگیلویه بیان کرد: وعده صادق یاوه‌گویان را سر جای خودشان نشاند شلیک موشک به قلب فریب خوردگان داخلی و بر دهان یاوه‌گویان بود.

وی با بیان اینکه این عملیات فکر توانایی و خلاقیت را ایجاد کرد و نشان داد جمهوری اسلامی هم قدرت و شجاعت و هم ابزار لازم برای تنبیه دشمنان را دارد، ادامه داد: مهمتر از این مسئله اراده‌ای است که هنوز در حیرت این مسئله مانده‌اند.

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: دشمن متوجه شد جمهوری اسلامی در هویت امنیتی و دفاعی با کسی تعارف ندارد و دستی که به سمت منافع دراز شود را قطع خواهد کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است عملیات موفق نشان داد که برای ثبات اقتصادی طوفان الاقصی و وعده صادق را باید اجرا کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با اشاره به اینکه در عملیات اخیر حمله به دشمن گرانی ایجاد نکرد بلکه تثبیت کرد، تأکید کرد: دولت و مجموعه وزارتخانه‌های اقتصادی برای معیشت مردم برنامه‌ریزی داشته باشند که مردم آن را در سفره لمس کنند.

وی همچنین خیزش دانشجویان اروپایی و امریکا علیه موجودیت رژیم غاصب را عزتمندانه خواند و گفت: این بیداری جهانی را انسان می‌بیند و این بایکوت رسانه‌ای جای تعجب دارد. آنها که می‌گفتند دانشگاه جای نظامی نیست فجایع در دانشگاهها ی اروپا را نمی بینند؟!

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به برگزاری اجلاسیه سرداران و 422 شهید شهرستان کهگیلویه گفت: از همه کسانی که این افتخار شهدایی را برای شهرستان شهید پرور کهگیلویه رقم زدند تشکر می‌کنم، از آنها که توفیق خدمتگزاری به شهدا را داشتند از تک تک گامهایی که برای شهدا برداشته شد از استقبال گسترده و ستودنی آحاد مردم و مسئولین به ویژه خانواده معزز شهدا ، از زحماتی که ستاد برگزاری اجلاسیه تحمل فرمودند و از سپاه عزیز که شبانه روز زحمت اصلی را بر دوش کشیدند مردم با حضورشان نشان دادند کهگیلویه ظرفیت برگزاری مراسمات ملی را دارد از صدا و سیما و خبرنگارانی که در اطلاع رسانی برنامه‌ها، دعوت به حضور و پوشش گسترده اجلاسیه زحمت کشیدند قدردانی می‌کنم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
باش
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین