تاریخ انتشار:۱۵:۲۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶ کیلومتر روشنایی در محور یاسوج - بابامیدان اجرا شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، پیمانجو در بازدید از محور یاسوج - بابامیدان افزود: ایمن سازی این محور در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.
وی گفت: محور یاسوج-بابامیدان از محور‌های پرتردد استان می‌باشد که در سال‌های اخیر با نگاه ویژه این اداره کل، با نصب نیوجرسی، اجرای خط کشی، نصب تابلو و علائم، روکش آسفالت، تعریض و ... توسط این اداره کل ایمن سازی شد.
پیمانجو افزود: در ادامه ایمن سازی‌های محور یاسوج - بابامیدان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اقدام به اجرای ۶ کیلومتر روشنایی نمود.
وی با بیان اینکه این طرح ۶ کیلومتری با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان اجرا شد، اضافه کرد: ۲ کیلومتر آن مربوط به حدفاصل تنگ کناره، ۳/۲ کیلومتر مربوط به ساماندهی روشنایی ورود و خروج تونل‌ها و گردنه گل زردی و ۸۰۰ متر آن مربوط به حدفاصل تقاطع غیرهمسطح شهید امیر حسن زاده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.