تاریخ انتشار:۱۴:۵۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۷۰ عنوان برنامه در دهه بسیج سازندگی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا؛ سرهنگ حسن رضایی با اشاره به سالروز تاسیس بسیج سازندگی در تقویم ملی ایران اسلامی ؛ اظهار داشت:  سازمان بسیج سازندگی در  ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۹ با تدبیر مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) تشکیل و بحمدالله از بدو تشکیل تا کنون توانسته با تفکر جهادی در زمینه های مختلف اقتصادی، عمرانی،محرومیت زدایی و فرهنگی گام های موثری بردارد.
وی افزود :  سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان در سال جاری نیز همانند سال های گذشته با اجرای برنامه های متنوع در حوزه های عمرانی، اقتصادی ، محرومیت زدایی و فرهنگی به استقبال این ایام خواهد رفت که در همین راستا بیش از ۷۰ عنوان برنامه پیش بینی شده است.

سرهنگ رضایی  بیان داشت : برنامه های پیش بینی شده در تقویم بسیج سازندگی سپاه فتح از روز ۱۳ اردیبهشت آغاز و تا ۲۲ اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.

وی برپایی نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌های مختلف را یکی از برنامه های پیش یعنی شده عنوان کرد و افزود : این نمایشگاه ها در راستای تحقق شعار محوری سال توسط رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی) برپا خواهد شد و در آن محصولات مختلف تولید شده در کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی به بازار عرضه می شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان، کلنگ زنی  و افتتاح چندین طرح کارفرمایی، توزیع بسته های معیشتی، برگزاری  رزمایش جهادی، افتتاح جاده روستایی، برگزاری اردوهای جهادی پزشکی، فرهنگی ، خدماتی و ... در مناطق مختلف استان، کلنگ زنی طرح آبرسانی به روستاها و دهها برنامه مختلف را از مهمترین برنامه های این دهه عنوان کرد .

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین